Науковці пояснили, що буде, якщо їсти полуницю щодня

багато полуниці

Літній сезон полуниці — чудова нагода не лише насолодитися смаком ягід, а й подбати про здоров’я. То чим же корисна полуниця? Ось, наприклад, результати одного з останніх досліджень свідчать, що регулярне вживання цієї ягоди може позитивно впливати на серцево-судинну систему, когнітивні функції та захист клітин від окисного стресу.

Позитивний вплив полуниці на серце та мозок

Вчені з Університету штату Сан-Дієго провели клінічне дослідження за участю 35 здорових чоловіків і жінок віком від 66 до 78 років. Протягом восьми тижнів учасники щодня отримували 26 г сублімованого полуничного порошку, що еквівалентно приблизно двом порціям свіжої полуниці.

Результати показали, що така звичка допомогла покращити швидкість когнітивної обробки інформації на 5,2%, знизити систолічний артеріальний тиск на 3,6% та підвищити антиоксидантну здатність організму на 10,2%.

Науковці пояснюють, що користь полуниці пов’язана з її багатим складом. Ягода містить вітамін А, фолієву кислоту, магній, калій та велику кількість поліфенолів — природних сполук із потужною антиоксидантною та протизапальною дією.

Особливу увагу вчені приділяють вітаміну С у продуктах природного походження. А полуниця є одним із найкращих джерел цього дуже важливого для здоров’я вітаміну.

За даними дослідників, лише вісім великих ягід можуть забезпечити добову потребу дорослої людини в цьому вітаміні.

Коли полуниця може спричинити шкоду: що потрібно знати

Попри значну кількість переваг, полуниця підходить не всім. У деяких людей можуть виникати алергічні реакції, а надмірне споживання іноді спричиняє дискомфорт у шлунково-кишковому тракті через високий вміст клітковини та органічних кислот.

Як рекомендують експерти, дорослим щодня споживати від 1,5 до 2 склянок фруктів. Зауважимо, що одна склянка вміщає приблизно вісім великих ягід.

У дослідженні найкращі результати продемонструвала кількість, еквівалентна двом порціям свіжої полуниці на день. Саме така доза асоціювалася з покращенням показників артеріального тиску та роботи мозку.

Як додати полуницю до щоденного меню

молочний десерт з полуницею у стакані

Якщо їсти ягоди окремо вже набридло, можна легко урізноманітнити раціон. Особливо популярними залишаються салати з полуницею, де ягоду поєднують зі шпинатом, руколою, сиром фета або горіхами.

Також полуницю можна додавати до смузі та протеїнових коктейлів, натурального йогурту, вівсяної каші, сирних десертів, фруктових боулів.

Відмова від відповідальності. Ця стаття має ознайомлювальний характер. Перш ніж вживати той чи інший продукт, проконсультуйтеся зі своїм сімейним лікарем або дієтологом.

    Теги:
Євген Клопотенко

Оформи передплату та дивись більше ніж 5000 статей та перевірених рецептів без реклами.

Передплати прямо зараз

ВАМ БУДЕ ЦІКАВО

Нові рецепти

Євген Клопотенко

Оформи передплату та дивись більше ніж 5000 статей та перевірених рецептів без реклами.

Передплати прямо зараз

Покупки місяця

Онлайн курс

Сімпл кукінг

8

модулів, щоб почати готувати в задоволення